Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia?

Jag lyckades få lite sol ändå. Det blev någon timma på baksidan innan det kom alldeles för mycket moln. Förövrigt har jag bara småfixat lite idag. Nu sitter jag och väntar på att Fia ska höra av sig så ska hon förhoppningsvis göra mig sällskap till biblioteket.
Morgondagen blir dock lite mer händelserik. På lunchen ska jag och mamma shoppa lite. Sedan ska jag, Fia och Madde ska ha en "låtsasmidsommarafton", Eftersom att jag blir borta på midsommar. Tanken är att vi ska dricka lite vin och äta chockladfondue.

Jag vill bara skänka en puss till Malin som ligger hemma och är grön i annsiktet. Puss!


Kommentarer
Postat av: M

Taaaack hjärtat! Det behövs^^

Ha så kul i morgon med Madde och Fia :)

2010-06-21 @ 17:02:38
URL: http://missmalinvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0