Sadface

Jag blir lite ledsen i ögat känner jag. Cajtan drar imorgon and so does Adam. Mannen ska jag bara vara ifrån en vecka... mmhh.. bara. Catie dock hon ska vara borta i..... en evighet! Jag kommer definitivt att avlida flera gånger om. Vill inte vill inte vill inte!
Så inatt har jag en dejt med Madde, Fia och Catie, Vi ska sitta ut, mysa, snacka skit och senare säga hejdå. Efter det kommer mannen och hämtar mig och vi ska sova våran fyrtionionde natt tillsammans på raken nu. Sedan blir det till att säga hejdå till honom också. Dock för en vecka bara.

Imorgon tror jag att det blir lite vindrickande hemma hos Landré. Jag hoppas på det. Känns som att det kommer behövas.
Nu ska jag titta lite på sex and the city och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0