sommmmmmmmar

Gårkvällen blev riktigt lyckad! Vi satt och snackade massa skit och dansade som galningar. Herrejävlar vad jag älskar de där tjejerna. Dock så saknade vi Catie riktigt mycket...

Idag har jag legat på löga hela dagen med Madde, Fia, Malin och Petter. Mycket skitsnack blev det även idag alltså!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och komma i säng i bra tid. För imorgon ska jag upp i tid igen för att dega ännu lite mer på löga. Men inte lika länge som idag, jag måste hem och packa. För i övermorgon bär det av mot småland och mitt hjärtegull. Så imorgon ska jag försöka fördriva dagen så gott som det går. Det blir fika på kvällen och sen ska Malin sova här!

Nu ska jag duscha. Jag känner hur det osar om mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0