9 timmmar....

Det blev ett känslosamt avsked från mina tjejor igår. Första massa pussar och kramar på burger king och sedan en jäkla massa kärlekssms på natten. Jag kommer sakna dom så galet mycke! Jag har varit ifrån vissa av dom då och då, men aldrig alla samtidigt i TIO JÄVLA DAGAR! Men jag fick massa fina saker med mig som jag ska titta på när jag saknar dom.
Efter burger king så åkte jag hem till mannen och sov. Det var... underbart! Kommer väl sakna honom lite granna också kanske.

Dagen idag har spenderats på stan med fröken Landré. Vi käkade lunch och sen råkade vi väl shoppa lite också kanske.
Nu har jag lyckas välja bort lite av mina kläder. Så nu är det bara skorna som inte får plats. Ska se om jag kan lyckas flirta in mig hos pappa och proppa ner dom där.

Tillbaka till packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0