Love you till the end

Dags att kravla sig upp igen då. Ett två tre!

Sen jag kom hem från Egypten, vill säga en vecka sen drygt, så har jag umgåts med galningarna som jag kallar mina vänner och idioten som kallar sig min pojkvän. Jag har inte brytt mig om att tänka så mycket på annat. Men nu är det väl dags att börja ta tag i plugget och börja jobba igen.

Har ivarjefall haft en perfekt morgon. Det bidde mys med mannen innan han kilade iväg till skolan. Jag är nämligen ledig idag så jag låg kvar och drog mig, käkade ostbågar och drack cola innan far min fick hämta mig. Om ett par timmar ska jag hämta ungarna. Innan dess ska jag duscha och möjligtvis sova lite till. Jag har varit galet trött den senaste veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0