Helgen i korta drag

Då var det söndag igen. Öhh.. hur satan gick detta till?

Helgen har hursomhelst varit rätt okej. I fredags spenderade jag och och mina underbara vänner från klassen (plus Adam) kvällen på stugan. Vi satt där i ett antal timmar och bara snackade skit. Sedan gick jag och mannen hem för att titta på en film, dock så somnade vi, vilket hör till vanligheterna!

Igår degade jag och Adam under dagen. Innan farfar och mormor kom hem till oss för att käka middag och supa. Det bidde några snapsar, lite vin och nå mer mumsigt som jag inte kommer ihåg vad det hette? Sedan knallade vi ner på stan för att möta upp Catie, Madde och Sofia. Det bidde lite äventyr inne på toan innan jag och mannen pyste hem igen.

Idag har jag och Adam återigen degat. Men eftersom att jag har värdens bästa pojkvän så fick han för sig att han skulle köpa New moon till mig. Sagt och gjort! Vi åkte iväg till media markt och införskaffade oss filmen.

Just nu sitter jag på jobbet. Barnen sover och jag sitter vid datan. Tv-apparaten vägrar fungera så jag har funderat lite på hur jag ska lyckas fördriva resterande timmen. Det får nog bli lite varm choklad och Om jag kunde drömma. När jag slutat jobbet ska jag kila hem till Adam och titta på New moon. Ojojojoj!

Dags att titta till mina hjärtegull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0