That is the way

Långhelg is the shit! Ikväll kanske jag ska träffa Cajtan och några till över ett glas, annars blir det väl bara mys med mannen kan jag tänka mig. Ska inte slösa allt för mycket pengar, för på fredag ska vi på afterwork och sedan drar vi väl vidare någonstans.
Annars har jag väl inge större planer.. öhh.. vad jag vet ivarjefall? Tänkte kanske försöka mig på en dejt med Landré, Gråberg och Strömming någon kväll. Om dom är villiga att stå ut med mig i några timmar vill säga. Det visar sig väl.

Nu blir det att titta på vampire diaries i väntan på att höra någonting från Catie.

Kommentarer
Postat av: Elin Ström

JAG VILL!!!!!!!!!!! OCH DÅ MÅSTE VI DISKUTERA BESÖK PÅ GIDDE OCH DET ÄR SNABBT!

2010-05-12 @ 19:43:04
URL: http://telefonplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0