mmhmmmhhhmmm slå det din jävel!

Hädanefter kommer jag inte längre vara en fattig student. Och nu ljuger jag inte. Jag har nämligen fått jobb. Och inte vilket jobb som helst, jag har fårr jobb på mitt absoluta favorit stället. I typ hela världen. McDonalds!

Nu kan jag impulshoppa om jag vill, jag behövr inte ha dåligt samvete när jag mosar mig full med godis för nu har jag ju råd med det liksom plus att jag får handla mat på donken för halva priset! Halva priset!

Har jag hamnat i himmelriket eller har jag?

Kommentarer
Postat av: elin

oooh då har du råd att gå på bio inom en snar framtid?

2010-10-05 @ 21:38:16
URL: http://telefonplan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska inte impulsshoppa, du ska spara så vi kan resa!!!!!!!!

2010-10-05 @ 23:21:53
Postat av: e

elin: förhoppningsvis!

catie: Jag skojar! puss

2010-10-06 @ 12:29:03
URL: http://ellibrandberg.blogg.se/
Postat av: c

bäst för dig kvinna! pussar tillbaka xxxxxxxxxxxxxxxxx

2010-10-06 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0