slampooween

Då var det äntligen dags för halloween igen! En av mina favorit högtider. Dock så kommer jag i år inte ha någon möjlighet att få klä ut mig och gå på någon halloweenfest. Men jag kan ju fortfarande titta på alla bra filmer som kommer att visas på tv.

Men egentligen så borde ju halloween ändra namn till var-så-slampig-som-bara-det-är-möjlig-helgen. Många använder denna helg som en chans att kunna visa sig offentligt i underkläder nämligen. Men att kalla det en utklädnad bara för att man klistrar fast en svans på arslet eller sätter på sig ett par öronen på huvudet får mig att vilja stoppa huvudet i sanden.

Men i grund och botten tycker jag bara att det är så tråkigt att folk inte kan bjuda på sig själva.
För två år sedan så klädde två av min systers kompisar ut sig på halloween för att gå på krogen. De klädde ut sig till pumpor. Dem gjorde sina utklädnader själva och var definitv inte attraktiva. Men de fick mycket positiv uppmärksamhet under kväll och fick antagligen många att skratta.

Det är vad halloween handlar om för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0