Söndagskit

Hade en super mysig kväll igår. Jag var på bio med Madde och Catie. Vi såg inception. Den var ganska så bra. Men lite jobbig att se, min hjärna gick verkligen på högvarv under hela filmen.
Slår vad om att alla i salongen kunde höra hur kugghjulen ibland inte riktigt kom i samtakt och se hur de med jämna mellan rum rök ur öronen ur mig.

Sen var vi och hälsade på Lisen som jobbade sin första dag på McDonalds. Justeja! Cajtan och jag har också fått jobb där. Men jag har haft lute problem med att få tag på chefen. Men på måndag ska jag nog lyckas jaga ifatt honom.

Inatt fick jag sova på en madrass nere i vardagsrummet. Vi har nämligen haft kusinbesök så min säng har varit ockuperad. Detta är annledingen till att jag är vaken. Kvart över nio kom dem så monstren ner och väckte mig.
Men nu har jag tagit tillbaka min säng och efter frukosten blir det nog en tuppis innan jag sätter igång med plugget.


Karl kommer hem idag också. Med tillhörande svettfläckar.

Brefast now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0