Hungersnöd på morgonkvisten

Söndagar.. Är söndagar. Vad finns det egentligen att säga om dem? Då tvingas man göra det som man inte gjorde fredag/lördag, eftersom att man då använde argumentet att "detta kan man ju inte göra en fredag/lördag..." mot sig själv. Mot sitt bättre vetande. Men om man har tur så har man ingenting som man måste göra,
Denna söndagen är en sådan söndag för mig. Så planerna är att åka till jysk och bauhaus och shoppa upp mammas och pappas pengar på nya väldigt fina ting till min oas.
Sedan så ska jag rösta. Elli stor flicka nu. Lite nervig är jag. Jag vet inte hur jag ska göra. Tur att mamma följer med och håller handen. Ikväll blir det väl att titta på massa valvakor och fetta. Typ. Kanske spela innebandy. Om jag orkar.

Latmasken Elli glider nu ner mot köket för att mosa lite.

Kommentarer
Postat av: Elin

inget kul valresultat.

2010-09-21 @ 13:19:29
URL: http://telefonplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0