Jag har tur som har henne...

Imorgon ska jag skriva en recension på en bok. Ingen mindre än David Copperfield. Problemet är.... Att jag inte har läst den.
Det är så typiskt mig! För sex månader sen så tänkte jag att jag behöver ju bara en vecka på mig att läsa boken.. jag läser innan jag sover, mmhh det blir bra... på Håkans lektioner så skippar jag helt enkelt tuppluren, perfekt.... också när de är paus på det okända, jag är ett geni...
HA! Trodde jag ja. Och nu sitter jag här. Det finns heller ingen film jag kan ladda ner och titta på (de var min plan B).
Jag tvingas helt enkelt att läsa massa andra recensioner. Kom igen de kan bli kul liksom..

Catie sitter för tillfället och smsbombar mig angående en engelskabok vi ska ha läst klart.. öhh.. vet inte riktigt när. Hursom. Hon tror att de kommer bli samma sak. Så jag har nu, korkad som jag är, lovat att jag ska redovisa första kapitlet påväg till skolan imorgon.

Missförstå mig inte. Jag älskar att läsa. Men jag föredrar att läsa BRA böcker som är skrivna på SVENSKA.
Nu kan jag ju inte sitta här och påstå att David Copperfield inte är bra. Jag menar jag har ju inte läst den. Men jag har väldigt bra underlag för min teori. Nämligen! Klassiker är aldrig bra. Plus att de inte finns en enda vampyr med.

Men jag ska läsa Catie. Jag ska.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

jag bor för närvarande i Götet :)

2010-09-29 @ 20:56:26
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0