Livet från den ljusa sidan säger man va...? Min är solklar!

Jag är en bitterfitta. Idag har jag gått omkring och slängt spydiga kommentarer omkring mig. Dock på mitt enormt charmiga vis såklart.
Catie och Madde var inte i skolan heller. Blääääääääääää.

Men för att muntra upp mig ska jag påminna mig om vilka saker jag kan vara glad över.
Just idag. Precis nu.

Det är storhandling. Vilket betyder att jag kan beställa hem chips och dipp. Som har varit dagens craving.
Självaste spiderchick har kommenterat min blogg.
Vi handlade precis av glassbilen. Smack in my heart liksom.
Magen börjar kännas bättre.
Imorgon är det fredag.
Då ska jag fika med Lizizen.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0