Poor me

Redan är det torsdag. Veckan har gått fort. Vilket kan bero på, håll i er nu, att jag tycker att de är kul att gå till skolan! Det kan bero på att jag har saknat min älskade klass under sommaren eller att jag låg hemma och var allmänt rastlös i en vecka. Men jag ser fram emot att komma till skolan. Jag till och med älskar mitt underskåp!

Hursom. Imorgon kör vi på en kräfskiva! Jag och favorit tjejerna ska kämpa med kräftor, sjunga snapsvisor och ha fina hattar på oss. Efter det blir det kanske utgång. Tänkte även damma av min kamera och försöka fota lite imorgon. Så förhoppninsvis dyker de upp lite bilder här snart! Som jag har tagit..

Nu ska jag värma en panpizza och tycka synd om mig själv för att jag måste sova helt ensam hemma inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0