Söndag hela veckan

Att vara ledig varannan onsdag är ju inte helt fel. Dock måste jag idag tyvärr plugga och leta lite jobb. Men jag ska även försöka hinna med att sola och börja måla lite. Frågan är om jag vågar göra det när mannen inte är närvarande. Det känns ju som att de skulle vara svårt att misslyckas med att smeta på lite färg på en vägg, men jag lovar att jag skulle lyckas göra fel på något sätt, så att vi måste riva hela väggen... eller nått.

Här är lite bilder från Magaluf hur som.
































Kommentarer
Postat av: larsgöran ( morfar )

Snygga bilder! Ni är fina !!Hoppas du mår bättre nu när du har kommit i gång m.skolan (eller) Kram på dej ha det gött Mf Lg

2010-09-01 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0