Jahadå

Bara för att jag har varit dålig på att blogga. Bara för att jag fått min kamera att fungera. Bara för att jag hittade kamerasladden. Bara för att jag kan, så fotade jag de som händer i mitt liv. TYp.


Jag har fått konstiga utslag som har gjort att min hand ser ut som en pannbiff.


Jag pluggar förfullt.


Min oas är snart ett faktum.


Så jag var tvungen att städa. Byrån är städad.


Och bokhyllan är städad.


Tömningen har också börjat. Garderoben är tom.


Soptunnan är tom.


Och de är till och med tomt under sängen!

Kommentarer
Postat av: larsgöran ( morfar )

Det är ju jätte-bra Det är ordning på Dej!!! Kram!

2010-09-13 @ 19:48:32
Postat av: Elin

fint med alla harry potter-böcker :)

2010-09-14 @ 21:20:08
URL: http://telefonplan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0