Visst finns det dagar..

Försa intervju på donken då. 19.00 smäller det! Tur att Cajtan också ska dit så hon kan hålla mig i handen. Egentligen borde jag plugga, men jag orkar inte. Så jag tänkte leta jobb och tupplura istället innan det är dags att göra sig vacker och bege sig.
Imorgon är jag ledig. Borde egentligen plugga då också men antagligen kommer jag att sova istället, sedan ska jag hämta baranen för första gången efter sommaren. På kvällen ska jag fika med, Landré Strömming och förhoppnigsvis Gråberg.

Värt att nämna också är att jag har ett nytt täcke. De är himmelsk!

Kommentarer
Postat av: Elin

har ni kommit fram till en ny tid imorron? eller blev det kl 7?

2010-09-14 @ 21:21:27
URL: http://telefonplan.blogg.se/
Postat av: elli

tror att de fortfarande var sju :)

2010-09-15 @ 11:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0