Dags igen

Det vore ju faktiskt lite kul att sätta igång med detta igen. Nu när jag förhoppningsvis, kanske eller antagligen kommer ha mycket mer tid, när man tagit studenten och allt. Har man tid att sova till klockan tre på eftermiddagen har man väl tid att blogga också kan man tycka. Kanske även ska ta och damma av mina fina kamera och börja fota lite igen.

Jag tror ta mig fan att så ska det bli

Det är ju sååå tråkigt att bara skriva om vad man har gjort eller vad man ska göra, men eftersom att jag inte har nå annat intressant att skriva kan jag i varje fall berätta att jag om en stund ska gå och brygga mig en kopp kaffe och sedan börja göra mig redo för jobbet. För visst är det fredag idag?

.......

Jodå, det var det. Pinsamt nog var jag tvungen att titta almenackan. Ikväll, eller snarare inatt, jobbar jag 23-03. Men vafan vem klagar? Inte jag. Att vara nykter bland fulla människor brukar aldrig slå fel liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0