Glass, jobb och påskgummor var det genomgående temat

Jag bara jobbar och jobbar och jobbar och JOBBAR. Idag är dag sju på mitt elvadagarsnonstoppslit. Jag jobbar nämligen tolv pass under elva dagar. Så jag har tyvärr inte hunnit göra någonting speciellt intressant, förutom att jag, Amanda och Liza hade våran minikräftskiva som planerat. DET var kul!


Lizizen och Amanda var på bra humör.


Vinflaskorna var det viktigaste.


Denna får representera mig.


Amanda var värd och var därför tvungen att hålla tal.


Aiolin smakade twister.


Amanda tyckete om melonen.


So did Lizizen.


Men piggelindrinkarna var definitivt favoriten! Dem gick åt. Kan man säga.


Nu ska jag börja pimpla kaffe då jag jobbar i natt 18-03. Heja mig liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0