Megafinne på käken har jag också

Blogga skulle jag göra, ja. Fota skulle jag ju också göra. Mmmmhhmmmm. Det har ju gått bra liksom. Men jag har varit sjuk och skyller på det denna gången. Men jag ska sätta igång igen, faktiskt! Jag lovar mig själv om inte annat. Prooooooooooomis.

Är fortfarande sjuk. Men jobbade igår och tänker jobba idag i alla fall. Bastu! Dock..... kommer jag nog efter nattens pass vara hyfsat trött. Men imorgon är jag ledig, då ska jag umgås med Maddisen. Idag umgicks jag Mallanbrallan och Lovisafisa en liten stunde. Efter det var jag så trött att jag inte orkade gå hem, och denna gång handlade det faktiskt intre om lathet, utan om utmattning. Men jobba ska jag göra. Jajamensan!

Nu innan det är dags att vila innan jobbet. Tänkte följa direktrapportering ftån VIK-Leksand och lyssna på ett radioprogram från idag som handlar om genus. Skit intressant! Min favorit lady dahmer är med och diskuterar.

Heja heja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0